Nuffnang Ads

Thursday, March 17, 2011

Opss!

Assalamualaikum,

Haha. Opss! Siapa yang sudah saksikan, jangan melupakan untuk komennya pun! Haha. Ah Cai sudah datang sekarang ini pun tak balik-balik lagi juga. Ahdoiyai. Haha.

Disini saya sudah update vlog terbaru, saksikanlah isu-isu yang berbangkit dan mungkin berkenaan ini ya? Jangan lupa komen mahupun memberikan sebarang kritikan. Terima kasih.

Mempersembahkan, 'Pilih Muzik Anda'


Sekadar berhibur. Maafkan ya kalau ada salah silap. Peace!

6 comments:

  1. hahahaha..oohhhh patut lah tunduk je dari tadi rupe nya dia ade ipad.. fewwwiittt..

    ReplyDelete
  2. hahahaha...AH ni..u made me laugh my heart out walopun tgh stress ngan assignment yg btimbun neh..thanx AH...such a relief..;)

    ReplyDelete
  3. hahahahaha best best !
    buat banyak lagi vidiyo yang best k (:

    ReplyDelete
  4. haha. lap lap peluh macam lap air mata.
    duduk dalam kereta jangan lupa kunci pintu. nanti ada yang cilok ipad tu. haha

    ReplyDelete
  5. tang ipad dan Opss!!! tu meme buat i huhuhaha didepan lappy wokeh..~_^*

    ReplyDelete
  6. cantik ipad ko..nak pinjam tengku!

    ReplyDelete