Nuffnang Ads

Monday, May 2, 2011

Hitam

Assalamualaikum,

Oh, ini entri tentang warna 'kegemaranku' ketika hadir ke majlis keramaian atau majlis perkahwinan mahupun majlis pengkebumian. Sungguh.. Sungguh tak ada kelainan atau keriangan. Maklumlah kata orang warna ini menggambarkan perwatakkan seseorang, bagi saya hitam itu hanyalah sekadar warna. Ya saya maksudkan warna hitam, warna yang menjadi kegemaran dan entah kenapa. Kata Wikipedia, hitam ini membawa warna kegelapan dan kata Internet hitam itu menawan! Tak kisahlah.

Kita mula dengan AJL 25 hari tu.


Ya, it's black.

Kenduri doa kesyukuran Hafiz.


Hitam walaupun berkilat.


Wedding kawan kanak-kanak merangkap jiran. Okeh, baju hitam.


Wedding kawan sekolah rendah. Maaf hitam lagi.

Okeh buat semua, exclusively saya tampilkan gambar kawan merangkap bekas kekasih saya buat tatapan anda. 



Selamat Pengantin Baru. :)

Jelasnya bukan disengajakan. Kebetulan. Biarlah warna ini ada pelbagai definisi buat kalian, ini hanyalah sekadar warna buat saya. Tak kenal saya, jadi jangan judge saya ya? Hee. Kepada warna hitam, terima kasih kerana lebih setia bersama saya. Saya doakan semoga kesemua pengantin bahagia hingga ke syurga. Amin.

5 comments: