Nuffnang Ads

Thursday, May 12, 2011

Tamparan Berambut Baru

Assalamualaikum,

Well, semua orang dah tahu rambut baru saya macam mana, terutamanya di FB.


Disini, saya tak mahu menegakkan apa-apa pun kerana saya yang pilih untuk jadi begini. Sebenarnya ini adalah keinginan semenjak daripada bangku sekolah lagi kemudian tertunda lagi hajat ini setelah masuk ke Politeknik. Tetapi selepas tamat belajar di Politeknik, perkara pertama saya buat adalah mewarna rambut. Ya tak cool sebab macam..


Kan dah cakap tak cool.

Apa pun, saya hanyalah manusia dan saya ada keinginan kerana saya percaya bukan saya sahaja yang punyai keinginan tetapi semua orang. Betul bukan? Jadi terima kasih atas kritikan dan sentiasa membina semangat saya serta menyokong walau berat hati anda untuk menerimanya. Ketahuilah sesuatu, saya seorang pelakon teater dan bagi memenuhi sebuah naskah saya harus turutkan bagi menjayakan sesebuah karakter. Tidak semestinya saya akan menerima watak baik selama-lamanya, jadi bersedialah untuk sesuatu diluar jangkaan.

Soalnya disini, kita jangan terlalu cepat menghakimi walaupun kita tak suka. Kerana saya tahu siapa saya sebenarnya, gambaran luar bukan gambaran sebenar seseorang. Yang pentingnya adalah hati. Fyi, saya tak merokok dan saya tak clubbing or drinking. Saya cuma ingin berfesyen dan mengikut keinginan hati, itu saja. Pokok pangkalnya, saya tak menyalahi mana-mana hukum agama dan sebagainya. Kita harus belajar hormati pilihan orang lain, walaupun hati kita berat untuk menerimanya kerana keputusan dan pilihan adalah ditangan saya sendiri.

Terima kasih kerana terus menyokong dan mempercayai saya. :')

2 comments: