Nuffnang Ads

Wednesday, June 15, 2011

Beritahu, Takkan Marah.

Assalamualaikum,

Hi!
Lama gila saya tak menulis, sebenarnya saya tercari-cari pena maya tadi dan berserta mood. Keletak keletuk bunyi papan kekunci namun masih menggagau untuk menulis sebaris ayat. InsyaAllah, saya akan rajin-rajin menyapu habuk di blog ini.

Cukup 18 jam tidak tidur, buat editing video, tunggu rendering siap dan akhir sekali nak upload. Video apa? Nak tahu tunggulah, berkisahkan tentang lamaran. Ya lamaran saya buat untuk seseorang namun kesudahannya terpaksa diubah kerana.. Kena tontonlah gamaknya, cuma sedikit kecewa setelah mengetahui kebenaran. Oh sakitnya, sakitnya.

Sekurang-kurangnya beritahu. Saya positif.

Wassalam.

2 comments:

  1. Hai, AH..be strong okay..
    Allah mengetahui segala-gala yg terbaik buat hamba-NYA.

    tak sabar nak tgk video baru dari AH :)

    ReplyDelete
  2. just watched the vid about the proposal.
    just be positive!
    there is a long way to go. :)

    ReplyDelete