Nuffnang Ads

Thursday, June 16, 2011

Ya, Itu Orangnya.

Assalamualaikum,

Kalau lelaki, jangan takut nak buat apa-apa keputusan yang berkaitan dengan hidup sendiri kerana setiap keputusan yang kamu lakukan itu adalah untuk diri kamu dan hidup kamu juga. Kecuali perkara-perkara yang tak berfaedah, hindarkanlah.

Baru-baru ini saya ada membuat suatu keputusan yang amat berat namun atas dasar berani kerana benar, saya melamar seseorang didalam video. Ya, saya sukakan perempuan ni.


Nampak orangnya? Ya dalam gambar itulah dipenghujung video berkenaan.




Ya, itu orangnya.

Apa pun, kepada haters dan sesiapa pun janganlah katakan saya ini seorang yang gilakan publisiti dan populariti. Sekejap Hanis Zalikha, sekejap Fatin Liyana lah. Biarlah saya berterus terang, sebelum saya kenal FL, saya kenal HZ tapi kenal sebagai fans. Jadi boleh beza kan? Antara suka sebagai fans dan sebagai kekasih hati? Kalau saya nak popular sangat kejap je, buat status pelik-pelik dan bunuh diri macam mendiang Alvin Kong tu. Tapi saya ada agama dan saya ada ALLAH SWT dihati ini tidak sesekali saya akan bunuh diri. Saya benar-benar sukakan cik FL korang ni, itu hakikat dan kenyataan.

Namun semua tak faham, kenapa ending video tu saya kena langgar kan? Sebabnya, saya memang sukakan FL ni tapi kami tiada jodoh. Jadi disitu telah menjelaskan bahawa kami memang tiada jodoh dan hanya mampu doakan kebahagiaannya. Saya harap semua orang faham dan janganlah beri tekanan pada FL, bagi dia ruang. Terima kasih kerana menonton, saya hargainya.

Sebelum itu, suprise!


Dia komen kat wall fb saya. Thanks for drop by.

Inilah yang saya ulang-ulang buat halwa telinga dan hati ini.


Wassalam.

25 comments:

  1. cool giler vidiyo AH + lagu2 yang awesome..
    gud luck bro!!

    http://fatinfarhanabambam.blogspot.com/2011/06/10-things-i-will-do-by-aziz-hazmi.html

    ReplyDelete
  2. sedihnye.tp mungkin berkawan akan lebih mesra.pikir yg positif.. semua org tahu AH kuat :)
    & semua org puji tindakan berani AH tu. bertuah Fatin Liyana tu.

    ReplyDelete
  3. Fatin Liyana tu comel sangat la. iskk..

    http://dagilos.blogspot.com/2011/06/aziz-hazmi-luah-perasaan-pada-sidia.html

    ReplyDelete
  4. nice video and kte pon suka sgt fatin liyana ni..

    http://meramonst.blogspot.com/2011/06/siapa-aziz-hazmi-dan-kenapa-dia-suka.html

    ReplyDelete
  5. kau memang cool la bro! AHAHAHA

    ReplyDelete
  6. memang melamar betul-betul ker?

    ReplyDelete
  7. ini sangat manis. jujur gila. -.-

    ReplyDelete
  8. inilah golongan 'seth tan' hari ni..

    semoga ramai lagi diluar sane seperti awk!

    gud luck!

    (:

    ReplyDelete
  9. http://salwaismail.blogspot.com/2011/06/fatin-liyana-kena-lamar-so-sweeeeet-d.html

    so sweeeeeeeeeeeeeeeet! :d

    ReplyDelete
  10. kamu memang suka buat orang nak cari bf macam kamu la AH. so sweet :D

    ReplyDelete
  11. cinta itu ada jika memang itu punya kamu..fighting!

    ReplyDelete
  12. FL takdapat FS la ,ok tak?
    http://fatinsuhana.blogspot.com/

    Haha mandai2 je,tapi gila berani la lu bro! Salute~

    ReplyDelete
  13. wow!! mmg berani dan cool! =)
    *thumbs up*

    ReplyDelete
  14. Berani mati kau! haha ;) kau ini memang gentleman la kawan !

    ReplyDelete
  15. oh ya...ko mmg suka dia??oh..ok..no komen...sori2...hahahah

    ReplyDelete