Nuffnang Ads

Wednesday, December 21, 2011

Hey, Ex-Girlfriend!

Assalamualaikum,

Walaweh! Aha.

So entri ini dituju khas buat my ex - girlfriend. Ya, i know let's bygone be bygone.. Janganlah salah tafsir pula ya, ini hanyalah sebuah video berbaur elemen - elemen kejutan. Mesti tertanya - tanya kan, either my ex ni marah atau tak kan? Ok tengok bawah..

Saya request kat fb saya semalam.. 




Tengoklah AHmazingFriends yang baik hati LIKE status saya. Thanks! Ok "dia" pun LIKE!


Ini AHmazingFriends yang sangat AHwesome! Oh, gosh dia pun komen tapi untuk saya lah. Untuk korang, thanks a lots dari saya!.. :)

Cerita antara saya dah lama dah, 4 tahun lepas tapi saya masih.. Oh, takda apa - apa. Oh, sebab itulah saya masih single. Mungkin masih tak jumpa lagi kot, itu je tapi saya percaya jodoh itu akan ada. Cuma kena bersabar sikit. Kan? Hmm, ini barang - barang yang saya masih simpan..


Dulu cincin ni muat tapi sekarang.. Dah tak muat! Aha, 'dia' yang bagi. Tengah - tengah tu ada tulisan "L.O.V.E."


Ini keychain yang 'dia' letak kat handphone yang pernah saya bagi dulu.


Ok, inilah 'dia'.. So dah tak berahsia. :)

Saya cuma ada satu je permintaan, tolong jangan judge saya atau judge dia. Ini adalah hak saya untuk mengenang, saya harap kalian hormati. Dia pun dah ada kehidupan baru, jadi janganlah buruk - burukkan dia ya? Saya berani buat macam ni pun, sebab kami masih berkawan. Percaya tak? Masih berkawan.. Pernah dulu terputus hubungan, agak lama dalam 2 tahun tapi baru - baru ni jumpa balik. Kuasa Allah kan, siapa yang nak sangkal. Alhamdulillah, dapat contact - contact lagi. Apa lagi, layanlah video bawah ni. Enjoice, memori 4 tahun yang telah diringkaskan. 


Bismillah. :)

Tak sweet tak cool tapi boleh lah.. :)

P.S Ini feedback my ex-girlfriend..
P.S.S Hey, ex-girlfriend you're the best! :')

7 comments:

  1. comel je bebudak tu :)
    vdeo yg ! aww,terus buat nak brgan dapt ex or bf yg sweet mcm AH . hahaha

    ReplyDelete
  2. sweet okeh

    mcm nila kite nk

    putus cinte bkn bmkne ptus tli persaudaraan

    psstt: xpyh ltk pic die pon xpe

    ReplyDelete
  3. amboi AH~~ bisa cair awek2 yg nonton. Btw lagu happy birthday tu Che Kay ingat sangat sebab pernah tgk di utube~ =)

    ReplyDelete
  4. untung ex AH tu..sweet gile tgk video ni..kalau sy dpt suprise mcm ni menangis kot..memori lalu mmg susah nk di lupakan..hb Farzana..may god bless u..sy peminat video AH :)

    ReplyDelete
  5. wow...

    bestnye...

    scc tak pernah lg jumpe guys yang sanggup menghargai ex-gf mereka.

    salunya guys akan kutuk2 or menjauhkan diri dari ex-gurls tu...

    well done AH :)

    ReplyDelete