Nuffnang Ads

Thursday, June 16, 2011

Ya, Itu Orangnya.

Assalamualaikum,

Kalau lelaki, jangan takut nak buat apa-apa keputusan yang berkaitan dengan hidup sendiri kerana setiap keputusan yang kamu lakukan itu adalah untuk diri kamu dan hidup kamu juga. Kecuali perkara-perkara yang tak berfaedah, hindarkanlah.

Baru-baru ini saya ada membuat suatu keputusan yang amat berat namun atas dasar berani kerana benar, saya melamar seseorang didalam video. Ya, saya sukakan perempuan ni.


Nampak orangnya? Ya dalam gambar itulah dipenghujung video berkenaan.




Ya, itu orangnya.

Apa pun, kepada haters dan sesiapa pun janganlah katakan saya ini seorang yang gilakan publisiti dan populariti. Sekejap Hanis Zalikha, sekejap Fatin Liyana lah. Biarlah saya berterus terang, sebelum saya kenal FL, saya kenal HZ tapi kenal sebagai fans. Jadi boleh beza kan? Antara suka sebagai fans dan sebagai kekasih hati? Kalau saya nak popular sangat kejap je, buat status pelik-pelik dan bunuh diri macam mendiang Alvin Kong tu. Tapi saya ada agama dan saya ada ALLAH SWT dihati ini tidak sesekali saya akan bunuh diri. Saya benar-benar sukakan cik FL korang ni, itu hakikat dan kenyataan.

Namun semua tak faham, kenapa ending video tu saya kena langgar kan? Sebabnya, saya memang sukakan FL ni tapi kami tiada jodoh. Jadi disitu telah menjelaskan bahawa kami memang tiada jodoh dan hanya mampu doakan kebahagiaannya. Saya harap semua orang faham dan janganlah beri tekanan pada FL, bagi dia ruang. Terima kasih kerana menonton, saya hargainya.

Sebelum itu, suprise!


Dia komen kat wall fb saya. Thanks for drop by.

Inilah yang saya ulang-ulang buat halwa telinga dan hati ini.


Wassalam.

Wednesday, June 15, 2011

Beritahu, Takkan Marah.

Assalamualaikum,

Hi!
Lama gila saya tak menulis, sebenarnya saya tercari-cari pena maya tadi dan berserta mood. Keletak keletuk bunyi papan kekunci namun masih menggagau untuk menulis sebaris ayat. InsyaAllah, saya akan rajin-rajin menyapu habuk di blog ini.

Cukup 18 jam tidak tidur, buat editing video, tunggu rendering siap dan akhir sekali nak upload. Video apa? Nak tahu tunggulah, berkisahkan tentang lamaran. Ya lamaran saya buat untuk seseorang namun kesudahannya terpaksa diubah kerana.. Kena tontonlah gamaknya, cuma sedikit kecewa setelah mengetahui kebenaran. Oh sakitnya, sakitnya.

Sekurang-kurangnya beritahu. Saya positif.

Wassalam.