Nuffnang Ads

Monday, July 23, 2012

006

Penyakit tu boleh datang bila - bila je kalau nak datang.. Tension pun boleh dapat penyakit, bayangkanlah.. Dah bayang? Kadangkala aku rasa hidup ini macam adil, kadangkala macam kejam pun ada. Tapi perempuan pada aku selalu tak adil. Maaf sebab bercakap macam ni. Mungkinlah, perempuan - perempuan yang aku kenal cuma nak kenal aku bukan nak tahu tentang aku. Perempuan lain, jangan risau aku tak judgemental. Cuma sedih bila selalu sangat jumpa perempuan macam ni, itu yang sakit. Aku sibuk teringat dia tapi dia langsung buat tak tahu. Damn.

No comments:

Post a Comment