Nuffnang Ads

Monday, July 23, 2012

009

Bergelar seorang pelakon tu memang impian aku. Walaupun aku dah grad dalam bidang kejuruteraan awam sebelum ni dan sekarang aku kejar diploma dalam teater pulak. Kesungguhan aku untuk satu - satu benda tu memang dasyat, aku tak obses tapi aku akan berusaha sampai aku dapat. Bak kata pensyarah psikologi aku tu, aku ni jenis manusia yang akan dapatkan apa yang aku nak tak kiralah betapa susah. Aku tetap akan berusaha. So far dah ramai tahu apa yang telah aku berjaya lakukan sekarang, mula - mula music video awan nano, lepas tu mesti ada cinta dan sekarang drama melayu. Hmm, InsyaAllah filem menyusul. Amin.

2 comments:

  1. Singgah sini drp blog Azham. Ada 2 perkara yang sama dengan eqbalzack. Bro punyahari lahir (12/11) & diploma civil engineering. haha...

    http://azhamvosovic.blogspot.com/2012/07/ahmazing-aziz-hazmi.html

    Good Luck bro!

    -eqbalzack.com-

    ReplyDelete
  2. bgos laa ade smgt mcm ni..
    always try ur best to get everuthing u want..
    sifat yg memg ptot di contohi.

    ReplyDelete