Nuffnang Ads

Wednesday, December 19, 2012

Recently

Assalamualaikum,

Recently,
Saya teringat kembali pada awak, terngiang - ngiang kerja gila yang bermain dalam kepala ini. Lelaki yang sering berfikir luar kotak fikiran macam saya dan mana - mana lelaki yang sama sifatnya, percayalah kami tidak akan berhenti untuk membuat sesuatu. Walaupun dalam keadaan berdiam diri mahupun termenung. 

Recently,
Saya terasa nak beri sesuatu pada awak sebelum penghujung tahun ini, sesuatu yang buat awak reminiscing perkara - perkara yang pernah kita alami sebelum.. ia terjadi. Namun ia tak bermakna apa - apa pun, kalau ada itu mungkin perasaan saya terhadap awak yang tak pernah luput. Andai dapat dibebani bersama, pastinya ia adalah perasaan yang.. hmmm tak terkata.

Recently,
Saya percaya setiap kesabaran itu ada hikmahnya walaupun apa yang kita hajati itu takkan pernah kesampaian tapi inilah yang mematangkan manusia. Pada saya sekurang - kurangnya saya ada sesuatu untuk dikenangkan pada usia tua kelak. InsyaAllah kalau panjang umur. Tiada perkara yang indah selain mengenang seseorang macam awak. It was the best thing happened in my life.

Recently,
Saya dapat rasakan sekurang - kurangnya ada juga secebis senyuman kecil terpancar. Saya tak minta untuk dihargai atas segala usaha yang telah saya lakukan, cukuplah senyuman kecil tadi. Jodoh itu rahsia Tuhan, jadi apa yang terjadi kelak itu antara perancangan saya dan ketentuanNya. Itu saja.

Recently, saya baca email - email yang kita sering berbalas dulu. Indah, seronok.. hmm rindu sangat.


No comments:

Post a Comment